Grudeq Grudeq
2467
BLOG

Kogo chciał porwać Zbigniew Hołdys?

Grudeq Grudeq Polityka Obserwuj notkę 20

Na wieść o tym, że Zbigniew Hołdys naskarżył dilerowi Toyoty na jej pracownika, który ośmielił się napisać do Pana Hołdysa, iż swoimi poglądami strzela sobie w kolana, a Pan Hołdys odebrał to jako realną groźbę odstrzelenie jego własnych Hołdysowych, nie przykrytych czarnym kapelutkiem kolan, postanowiłem zapoznać się z tekstami Pana Hołdysa. I znalazłem taką oto perełkę: piosenkę pt. „Będziesz moja”

Nie zostawiaj mnie bardzo proszę Cię
leżąc na podłodze słyszę kroki Twe
czuję zapach Twój i widzę włosy Twe
to przez grubą ścianę czuję oddech Twój

Ty będziesz moja chcesz czy nie,
moja, o...
moja, nawet jeśli powiesz nie
moja, o...

Nie zostawiaj mnie, tak tu zimno jest
braknie mi powietrza ja leżę koło drzwi
Nie wypuszczę Cię, z brudnych myśli swych
Utkniesz w nich jak w klatce
będę z Tobą żył

I będziesz ...

A jeśli kiedyś złapią mnie, jeśli kiedyś złapią mnie
nie będę bał się nie, o....
ja się nie boje krat, ja się nie boję grubych krat
ja się nie boję krat, bo co jest warty taki świat
o...

Więc jeśli kiedyś złapią mnie, jeśli tylko złapią mnie
na pewno w kaftan wsadzą mnie, o...
nie będę miał pretensji nie, nie będę miał pretensji nie,
ja się nie boję grubych krat, bo co jest warty taki świat


Wczytując się w słowa tej piosenki mam pytania. Panie Zbigniewie! Czy szantażował Pan jakąś dziewczynę z powodu tego, że opuściła Pana? Czy groził jej Pan zabójstwem? Czy groził jej Pan gwałtem? Czy używał Pan w relacjach z nią groźby samobójstwa? Co Ma Pan do powiedzenia w sprawie tekstu swojej piosenki?

Czy leżąc na podłodze, czaił się pan na tą dziewczynę? Co oznacza, że będziesz moja, nawet jeśli powiesz nie? Czy nie wypuszczę cię z brudnych myśli swych, utkniesz w nich jak w klatce oznacza realną groźbę gwałtu? Czy ja się nie boję krat, oznacza że miał pan świadomość przestępczości swoich czynów?

Ale wie Pan co, w celu wyjaśnienia tych kwestii, jako praworządny obywatel, złożę zawiadomienie do organów ścigania o możliwości popełnienia przestępstwa opisanego w art. 148 §1 kodeksu karnego, względnie art. 189§1 k.k., względnie art. 190§1 k.k., względnie art. 190a§1 k.k., względnie art. 197§1 k.k., względnie art. 199§1. Ten tekst pana piosenki jest taki nieczytelny i przekażę go Prokuraturze. Może ona mi wyjaśni.

Celebryto Polski – know your limits!

PS
Szacunek dla twórcy memu: Zbigniew Hołdys w ciągu ostatnich lat wydał 0 albumów, 0 singli, 1 pracownika Toyoty. No cóż nie każdy wie, kiedy ze sceny zejść niepokonanym. 

Grudeq
O mnie Grudeq

Konserwatywny, Prawicowy, Antykomunistyczny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka